پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی

درباره فاطمه

​فاطمه 20 سال دارد و مادرزادی دچار قطع عضو از زیر آرنج شده است. او دانشجوی روانشناسی است و روحیه بسیار بالایی دارد. از ویژگی های فاطمه که بسیار برای ما شگفت انگیز بود، والیبال بازی کردن وی است. خود او عقیده دارد که هیچ مشکلی از او بزرگ تر نیست با روحیه و هوش بالای خود از پس تمامی مشکلاتش تا الان برآمده. فاطمه تا الان از پروتزهای زیبایی هلال احمر استفاده می کرده ولی قیمت و وزن بالا، عدم کارایی دست های مکانیکی و کیفیت ساخت پایین آن ها (شکسته شدن) باعث شده بود که تمایلی برای استفاده از دست های مصنوعی نشون ندهد. تیم ما بسیار خوشحال و مفتخر است که توانسته دید فاطمه نسبت به دست های مصنوعی رو عوض کنه و با رضایت کامل از دست جدیدش در کارهای روزمره استفاده کند؛ از برداشتن لیوان آب تا ورزش مورد علاقش یعنی والیبال!

تست های اجسام سبک و سنگین برای اولین بار

از زبان فاطمه

ما در کار خودمان متخصص‌ترین هستیم

تماس بگیرید

021- 66470467
0910- 2332986

اگر نیاز به سوال و یا راهنمایی دارید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه متقاضیان

کارکردن با ما چگونه است

list item image

علی

همیشه تعویض سوکت دست مصنوعی برای من عذاب بود... حذف گچ گرفتن با اسکن سه بعدی واقعا تجربه لذت بخشیه!

list item image

مهدیه

هیچ وقت نمی خواستم پروتز دست مصنوعی استفاده کنم و همیشه هم روش پا فشاری می کردم تا اینکه با شرکت سریر آشنا شدم... واقعا خوشحالم.

list item image

فاطمه

پروتز الانم واقعا حسی رو بهم میده که هیچ وقت نداشتم... ممنونم ازتون

list item image

حمزه

اول فکر نمی کردم که با این قیمت، پروتز دست به این پیشرفتگی تو ایران باشه ولی الان دارم ازش استفاده می کنم و از پس کارهام خودم دیگه برمیام!

list item image

الهه

حس جدید و متفاوتی رو دارم...خودم رو به چشم یک قهرمان می بینم...

list item image

علی

تکنولوژیشون واقعا حیرت کنندست ولی چیزی که منو خوشحال کرد، برخورد بسیار دوستانه و با حوصلشونه... واقعا شبانه روز پیگیر من بودند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش