قهرمانان ما

اگرچه طیف محصولات شرکت "ترمیم عضو سریر" بسیار گسترده است، پروتزها(دست مصنوعی و پای مصنوعی) نقطه قوت ما محسوب می شوند. قطعی عضو و نیاز به استفاده از اعضای مصنوعی، برخلاف باور عمومی بسیار رایج و محتمل است. در کشور ما ایران، متاسفانه باور و فرهنگ قطعی عضو را به عنوان یک عیب و یا نقص تلقی می کند در حالی که تنها یک تفاوت است. اگرچه همواره طیفی از نیارمندان به خدمات ما از محصولات زیبایی مانند پروتز های زیبایی استقبال می کنند، محصولات دیگر ما حتی با رنگ ها و طرح های بسیار متمایز از رنگ بدن برای متقاضیان جذاب می باشد. شرکت "ترمیم عضو سریر"، فرهنگ سازی را به عنوان مسئولیت اجتماعی بر عهده خویش دانسته و همواره سعی دارد افراد مختلف را از همه اقشار گردهم آورد تا قدمی هرچند کوچک در راستای اعتلای دانش و فرهنگ این مرز و بوم بردارد.
شفافیت و صداقت از ارکان اصلی مجموعه سریر می باشد و لذا مراجعین ما با رضایت و داوطلبانه، فیلم ها و عکس های خود را در احتیار ما قرار می دهند تا علاوه بر نشان دادن کارایی پروتزها، نظر دیگر نیازمندان را جلب کنند. تمامی فیلم ها و عکس های منتشر شده با اجازه کتبی از داوطلبین گرفته شده و حق انتشار آن فقط برای شرکت "ترمیم عضو سریر" محفوظ می باشد.

تماس بگیرید

021- 66470467
0910- 2332986

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش