پروتز پا

 پروتز پای مصنوعی به عنوان جایگزینی برای اندام از دست رفته به حساب می آید. شرکت ترمیم عضو سریر تنها نمایندگی رسمی شرکت EXONEO فرانسه و BLATCHFORD انگلستان در ایران می باشد. 

شرکت EXONEO

شرکت فرانسوی EXONEO، یک کمپانی قدیمی فرانسوی است که در زمینه تولید پروتزهای پا از سال 1990پیشتاز است. مزیت اصلی این شرکت، تولید پنجه های کربنی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب بوده که از تکنولوژی منحصر به فرد  ساخته شده است. این پنجه ها با شبیه سازی عملکرد طبیعی بدن به انجام حرکات روزانه کمک می کند. رنج عملکردی پروتزهای پای شرکت EXONEO از 50 کیلوگرم تا 110 کیلوگرم بوده و 2 سال گارانتی تعویض را نیز شامل می شوند. شرکت ترمیم عضو سریر، نماینده انحصاری EXONEO در ایران است.

تماس بگیرید

شرکت
​​​​​​​BLATCHFORD

شرکت BLATCHFORD انگلستان، شرکتی قدیمی و نام آشنا در ایران است که تولید کننده پیشرو پروتز های پا و برنده جوایز چندگانه برخی از پیشرفته ترین دستگاه های  پروتز در جهان است. این شرکت رنج بالایی از محصولات که شامل انواع پنجه، مفصل های ساده و هیدرولیک، سوکت، لاینر و دیگر محصولات مرتبط با پروتز پا را شامل می شود. شرکت ترمیم عضو سریر تنها نمایندگی رسمی شرکت BLATCHFORD انگلستان در ایران است و تمامی محصولات آن با گارانتی رسمی شرکت ارائه می شود.

محصولات
تماس بگیرید

شرح خدمات ما

ما با فروش بدون واسطه، پروتز و قطعات را مستقیم و با کمترین قیمت به مصرف کننده و یا کلینیک می رسانیم.

​فروش پروتز

تامین تمامی قطعات و گارانتی آن ها را در کوتاهترین زمان تضمین می کنیم.

​خدمات پس از فروش

​طیف بالای محصولات ارائه شده، هر نیازی را برآورده می کند.

​طیف گسترده محصولات

تماس با ما

تلفن:

021 66470467
0912 7061542

تهران- خیابان انقلاب- نرسیده به چهارراه ولیعصر، کوچه شهید بالاور- برج فناوری دانشگاه امیرکبیر- پلاک 7- واحد7 
کد پستی 1591639570

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش