تحقیق و توسعه (R & D)

سایر خدمات ما

نسل جدید پروتزها و ارتزهای پزشکی

پرینت سه بعدی (3D PRINTING) یا تولید افزودنی یک تکنیک نوظهور برای ساخت اجزای پزشکی و زیست پزشکی است. این علم نو ظهور را به عنوان یک دانش بین رشته ای، بر روی ساخت اجزای زیست پزشکی، کاشت و جنبه‌های پیوند کار می‌کنند. طراحی و ساخت تجهیزات و یا ایمپلنت های زیست پزشکی شامل استخوان، ارتز های پزشکی، پروتزهای کم هزینه و با کیفیت بالا (دست مصنوعی و پای مصنوعی)، دیسک های بین مهره ای، تجهیزات پزشکی، دریچه قلب، بافت های بدن با استفاده از رگ های خونی و دارو است. پرینت سه بعدی پروتز ها با استفاده از پرینترهای سه بعدی برای طراحی و ایجاد اعضای مصنوعی و پوشیدنی بدن مانند پاها، دست ها و بازوها علم نوین و نو ظهوری در دنیا است و به عنوان انقلابی در حوزه پزشکی شناخته می شود. شرکت "ترمیم عضو سریر" برای اولین بار این تکنولوژی را برای استفاده در حوزه پزشکی با استفاده از متخصصین خود در رشته های مختلف اعم از پزشکی، مهندسی پزشکی، طراحی، برق، مواد، شیمی، مکانیک و غیره در ایران به کار برده و در سال 1401 به فاز تجاری رسانده است. به طور خلاصه بخش تحقیقات و توسعه ما شامل چند محور اساسی پزشکی، مواد، طراحی، برق و مکانیک می شود. در بخش طراحی عملکرد و زیبایی پروتزها و ارتز ها به طور مداوم ارزیابی و ارتقاء پیدا می کند. این بخش به طور منسجم با بخش مواد و پزشکان در ارتباط بوده و پروتزها و ارتزهای تولید شده (دست مصنوعی و پای مصنوعی) نتیجه همکاری این سه بخش هستند. در بخش مواد برای هر نوع محصول، موادی زیست سازگار، مقاوم و با خواص مورد نظر تولید و پیشنهاد می شود. در نتیجه همکاری بخش های مختلف و متخصصین، محصول تولید شده نیاز به پرداخت نهایی ندارد و مستقیم قابل استفاده است.
 شرکت "ترمیم عضو سریر" از ابتدا توجه بیشتری به کودکان داشته است. نیازهای پروتز برای کودکان به ویژه به دلیل سرعت رشد آنها پیچیده است. دسترسی به پروتز می تواند تأثیر قابل توجهی بر رشد روانی اجتماعی کودک داشته باشد. اغلب، دستگاه‌هایی که هم ازلحاظ زیبایی و هم عملکردی مناسب هستند، به دلیل هزینه‌های بالا، وزن زیاد، نیاز به تعویض مداوم، دوام پایین و پیچیدگی کنترل، برای کودکان قابل دسترسی نیستند. پروتزهای تولید شده توسط شرکت "ترمیم عضو سریر" با ارائه راه حل های مناسب و درخور هر فرد، این چالش ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است. همچنین با حذف روند سخت و پیچیده قالب گیری و جایگزینی آن با اسکن سه بعدی (3D SCAN) و یا استفاده از تصویر برداری های پزشکی، راحتی هرچه تمام تر را برای استفاده کنندگان از محصولات خود به ارمغان آورده است. 
در نهایت، ما آگاه هستیم که مارک ها و برندهای مختلف پروتز و ارتز در بازار وجود دارد و کنار گذاشتن آن ها برای بسیاری از عزیزانی که از قبل خریداری کردند عملا امکان پذیر نیست. در همین راستا، تولید قطعات و افزودنی های زیبایی و کاربردی برای برندهای دیگر موجود در بازار نیز برای متقاضیان فراهم شده است تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای التیام آلام این عزیزان برداشته باشم زیرا ما اعتقاد داریم:


​​​​​​​
                                                               بنی آدم اعضای یکدیگرند         که در آفرینش ز یک گوهرند

پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی
پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی
پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی
پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی

 شرکت سریر از زبان ما

تماس بگیرید

021- 66470467
0910- 2332986

فرآیندهای اسکن دقیق و تصویربرداری یکی از  قسمت های  ضروری در صنعت پزشکی است. نرم افزار های مدرن پرینتر های سه بعدی میتوانند در مدت کوتاه و به طور دقیق، این تصاویر پزشکی را به مدل های کامل تبدیل کند و بعد از آن پزشکان توسط چاپ سه بعدی از آنها استفاده کنند. از خدمات پرینت سه بعدی می توان برای ساخت سریع تجهیزات پزشکی برای بیماران نیازمند استفاده کرد. ساخت پروتز برای یک بیمار به روش سنتی بسیار گران است زیرا آنها باید برای فرد شخصی سازی و به صورت تک تولید شوند. چاپگرهای سه بعدی به کاربران آزادی انتخاب می دهند.
به عنوان مثال بیمار میتواند طرح ها، فرم ها، اندازه و رنگ پروتزهای مختلف را ببنید و هرکدام را که خواست انتخاب کند. این کارباعث می شود هر قطعه چاپی سه بعدی که ساخته میشود مختص یک نفر باشد. پرینترهای سه بعدی این مزیت را هم دارند که پروتزها با قیمتی پایین تر به صورت گسترده تر و بیشتر در دسترس قرار گیرند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش