​​​پروتزهای مایوالکتریک (هوشمند) تولید شده توسط شرکت "ترمیم عضو سریر"، با دقت بسیار بالا و همگام با تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند. تکنولوژی تولید پروتزهای مایوالکتریک تنها در اختیار 5 کشور صنعتی دنیا است و شرکت "ترمیم عضو سریر" مفتخر است که با تکیه بر دانش بومی، تمامی مراحل طراحی، تولید و توسعه آن را در ایران انجام داده و اولین و تنها شرکت تولید کننده پروتز مایوالکتریک در غرب آسیا محسوب می شود. این پروتزها در مقابل ضربه، سایش و فشار بسیار مقاوم بوده و در رنگ ها و متریال های متفاوت شخصی سازی می شوند. همچنین ضد آب بودن، عدم تاثیر از میدان های مغناطیسی و دستگاه های الکترونیکی مجاور، دقت بالا در ساخت، قیمت مناسب، وزن بسیار سبک و قابلیت شخصی سازی از ویژگی های متمایز کننده این محصولات می باشد. تمامی این پروتز ها قابلیت اضافه شدن دستکش سیلیکونی را نیز دارند. 2 سال گارانتی تعویض و تامین قطعات مادام العمر را شامل می شود. پروتزها به صورت 2 رنگ ترکیبی و یا تک رنگ پوست تولید می شوند.

عکس ها و فیلم ها با اجازه رسمی از افراد انتشار یافته و مجوز انتشار آن فقط برای شرکت "ترمیم عضو سریر" می باشد.

​​​پروتزهای مایوالکتریک دارای موتورها و باتری هایی هستند که حرکت دستگاه ها را تامین می کنند که در نهایت با ورودی سیگنال های الکتریکی تولید شده توسط عضلات در اندام باقی مانده کنترل می شوند. هنگامی که ماهیچه ها منقبض می شوند، یک سیگنال الکتریکی منتشر می کنند. در پروتزها، الکترودهایی که روی پوست داخل سوکت قرار می‌گیرند، این سیگنال‌های ماهیچه‌ای را تشخیص می‌دهند و به کنترل‌کننده می‌فرستند، که حرکت را برای مطابقت با آنچه کاربر در نظر دارد تحریک می‌کند. وقتی می خواهید دست را ببندید، ماهیچه های خود را که مربوط به بسته شدن است منقبض می کنید و دست بسته می شود. پروتزهای مایوالکتریک مدل S1 شرکت ترمیم عضو سریر، قابلیت کالیبراسیون و شخصی سازی برای هر فرد به صورت مجزا بر پایه قدرت ماهیچه های باقی مانده متقاضی را داراست.

 هر 5 انگشت آن متحرک بوده و با اراده فرد باز و بسته می شوند و کنترل میزان قدرت وارد بر آن نیز قابل تنظیم است. تمامی قطعات و طراحی های آن توسط شرکت ترمیم عضو سریر انجام شده و 2 سال گارانتی تعویض و تامین قطعات مادام العمر را شامل می شود. پروتزها به صورت 2 رنگ ترکیبی و یا تک رنگ پوست تولید می شوند.

مشاوره و خرید
تماس با ما
لوازم جانبی و دستکش

مجوز انتشار عکس ها و فیلم ها فقط برای شرکت "ترمیم عضو سریر" می باشد و هرگونه انتشار آنان  بدون اجازه پیگرد قانونی دارد.

عکس ها و فیلم ها با اجازه رسمی از افراد انتشار یافته و مجوز انتشار آن فقط برای شرکت "ترمیم عضو سریر" می باشد.

پروتز دست مصنوعی

سفارشی سازی

طراحی

قیمت

طراحی زیبا وعملکرد طبیعی، وزن کمتر از 700 گرم، قابلیت اضافه کردن دستکش و متریال های مختلف، کالیبراسیون، باتری قابل شارژ، عملکرد هر 5 انگشت

تطبیق اندازه دست با آناتومی بدن فرد، اندازه گیری قدرت ماهیچه

کیفیت بالا و قیمت منصفانه

کیفیت

مواد بدون حساسیت برای بدن و بسیار مقاوم، با تاییدیه و استاندارد مواد

پروتز دست مصنوعی پرینت سه بعدی
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش