قوانین و سیاست ها
شرکت "ترمیم عضو سریر" (سهامی خاص)، به شماره ثبت 589220 واقع در تهران، در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. کلیه کاربرانی که قصد استفاده از خدمات سایت ترمیم عضو سریر را دارند، باید مفاد این توافق نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به استفاده و یا خرید از سایت نمایند.


ماده 1: حریم خصوصی کاربران
شرکت ترمیم عضو سریر برای حریم شخصی کاربران خود احترام و ارزش ویژه ای قائل است و تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه خدماتی امن و مطمئن دارد. پیشنهاد می شود برای شفاف سازی روند فعالیت این وب سایت توضیحات زیر را مطالعه نمائید و در صورتی که در مورد هر یک از بندهای زیر و روند وب سایت، سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمائیم.
– ترمیم عضو سریر اطلاعات شخصی کاربران خود را محرمانه می داند و طبق قوانین تجارت الکترونیک کشور ایران آن اطلاعات را به فرد غیر منتقل نمی کند، مگر اینکه با رضایت شخص بوده و یا با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دهد.
_ هرگونه نشر و افشای اطلاعات موارد متعلق به شرکت ترمیم عضو سریر فقط با ذکر منبع مجاز است و برای اطلاعات کاربران بدون مجوز کتبی از شرکت ترمیم عضو سریر غیرقانونی است و متخلفان تحت پیگرد قرار می گیرند.
– به منظور بررسی و ارسال سفارش و یا ارائه خدمات، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است.
– در زمان خرید برای خرید محصولات تخصصی پزشکی شماره نظام پزشکی الزامی بوده تا از سوء استفاده افراد غیرپزشک جلوگیری شود.
– کلیه فعالیت‌های ترمیم عضو سریر با مجوزهای قانونی صورت می‌گیرد.
_ به منظور جلوگیری از واسطه گری، پروتزهای شرکت ترمیم عضو سریر فقط به شخص استفاده کننده فروخته می شود. فروش بقیه محصولات به غیر بلامانع است.
– ترمیم عضو سریر همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ترمیم عضو سریر و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها، اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
– ترمیم عضو سریر به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
– اطلاعاتی که از کاربران هنگام ثبت سفارش یا ثبت نام گرفته می شود برای موارد زیر می تواند استفاده شود :
بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برای کاربران
بهبود روند ارائه محصولات در فروشگاه
ارسال ایمیل محصولات جدید و پیشنهادات ویژه
– ترمیم عضو سریر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما محافظت نماید و در این راستا از تکنولوژی های مورد نیاز برای اطمینان و امنیت و حفاظت هر چه بیشتر اطلاعات سایت استفاده می شود. شما کاربر گرامی با بازدید و استفاده از سایت ترمیم عضو سریر رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
– همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ترمیم عضو سریر مانند: متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط ترمیم عضو سریر جزئی از اموال ترمیم عضو سریر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ترمیم عضو سریر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایران بهداشت محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار ترمیم عضو سریر است و هر گونه استفاده از آن با مقاصد تجاری و آموزشی پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌ ‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌ سایت ترمیم عضو سریر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات و یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج مجاز نیست و کلیه این حقوق به صراحت برای ترمیم عضو سریر محفوظ است.
– در صورت استفاده از هر یک از خدمات ترمیم عضو سریر ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
– هرگونه استفاده تجاری از اطلاعات سایت اعم از چاپ فروش و اجاره آن خلاف مقررات ترمیم عضو سریر است.
– ایران بهداشت قادر است در هر زمانی بدون هیچ اجازه ای خدمات خود را از کاربر متخلف قطع نموده و ناحیه کاربری وی را غیر فعال نماید.
– تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.sarirmed.com است، ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تائید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم.
– ترمیم عضو سریر هیچ مسئولیت نسبت به انتقال ویروس از سایت به کامپیوتر کاربر را نمی پذیرد و این موضوع به عهده کاربر است که شرایط لازم برای امنیت خود در اینترنت را فراهم سازد.
خواهشمند است در صورت دریافت ایمیل ها و یا درخواست های غیرعادی به اسم ترمیم عضو سریر قبل از هرگونه اقدام با بخش پشتیبانی ترمیم عضو سریر تماس بگیرید.

ماده 2: قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌ها و خدمات ترمیم عضو سریر 
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمائید:
– ورود کاربران به وب ‏‌سایت ترمیم عضو سریر هنگام استفاده از حساب کاربری، توسط ترمیم عضو سریر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ترمیم عضو سریر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ترمیم عضو سریر از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
– توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ترمیم عضو سریر منطبق با قوانین کشور ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
– در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ترمیم عضو سریر تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ماده 3: ثبت، هماهنگی و ارائه خدمات ترمیم عضو سریر  
_ روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات  ارائه می‌‏شوند.
– ترمیم عضو سریر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– ترمیم عضو سریر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند، که البته کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، آماده سازی و خدمات به صورت کامل  ارائه می‌‏شود.
– کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و ارائه نخواهد بود.
_ از آنجا که کلیه محصولات ترمیم عضو سریر بازار مرتبط با بهداشت و سلامت فردی افراد است، کلیه محصولات دارای مجوزهای لازم در این حوزه می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش
مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده که آن در بالای قیمت این کالاها در قسمت توضیحات کوتاه درج شده است یا توسط شرکت وارد یا تولید کننده روی بسته بندی محصول ذکر می گردد و یا همراه کالا ارسال می شود (البته عدم درج موارد مذکور در این قسمت به معنی نداشتن گارانتی برای آن کالا می باشد). چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی گردد، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.
 در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش کارشناسان ترمیم عضو سریر در حد توان شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین خدمات به عنوان کاربر ترمیم عضو سریر از طرف شرکت گارانتی کننده به شما ارائه گردد.

محتوا
_ ترمیم عضو سریر نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است ترمیم عضو سریر تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد، اگر محصول ارائه شده توسط ترمیم عضو سریر دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
_ وب ‏‌سایت ترمیم عضو سریر هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌ های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده را نمی‌‏پذیرد، سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت ترمیم عضو سریر تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
© کلیه محتویات سایت ترمیم عضو سریر شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت ترمیم عضو سریر تعلق دارد.

قوه قهریه (فورس ماژور)
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (فورس ماژور)، ترمیم عضو سریر هیچگونه مسئولیتی ندارد.

مشاوره

قطعات پروتز

پروتز

ارتز

تماس بگیرید

021- 66470467
0910- 2332986

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش